Sommarlov:D

Nu är det äntligen sommarlov fast det är inte så varmt en menmen det kommer nog snart.  Jag slänger in lite bilder från skolavslutningen:)

Jag i min svarta klänning . (jag tog alldrig den rosa för jag ändrade mig i sista sekund:P)

Söta Ang hade också en snygg svart klänning:)

Och Elise hade en supersöt blå klänning...

Natali hade färgat sitt hår rött ,Skitsnyggt och coolt:)

Inne i kyrkan....



Sen när jag, ang och elise skulle gå hem så började det regna asmkt så vi blev helt dungsura och sprang runt som galningar på gatorna haha:) men det blir juh nått att minnas:)<3

Kommentarer
Postat av: Sara Svensson

Du skulle ha tagit foto på mig juh :P Vem är det du har suddat över på den första bilden ???

Klänningen var jätte snygg!!

Jag tog heller inga bilder :(:(:(

2008-06-13 @ 18:23:45
URL: http://altgr0.blogg.se/
Postat av: Annica

det var alle som jag suddade över för hon ville inte vara med.

2008-06-13 @ 18:59:34
Postat av: Anonym

Annica,

Hehe, very cute pictures, but i am planning your death as we speak for putting that picture of me on your blogg. mohahahahahahaha.....



LOVE YOU, and your dress ^^

2008-06-13 @ 19:10:18
Postat av: Annica

Bilden på dig är juh jättesöt Elise!!:D

2008-06-13 @ 19:11:17
Postat av: ANG

:P hihi xD dt va ganska kul o man tänker efter :P..<33

2008-06-13 @ 21:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: