Dagarna som gått...

har inte skrivit ett "seriöst" inlägg på ett tag så tänkte jag att jag skulle göra det nu och skriva lite om dom senaste dagarna:). I torsdags förra veckan så började jag som sagt första året på plusgymnasiet i jönköping, än sålänge så tycker jag att allt har gått riktigt bra. Skolan verkar bra lärarna verkar bra och min klass verkar bra:). Vi har inte haft några seriösa lektioner än utan dom börjar på måndag och då så ska vi ha vårat egna valda yrke(stylist) lektioner hela dagen så det ska bli kul:D. .
Imorgon i skolan så ska vi få våran bärbara dator, det är en macbook av märket Apple, den är vit och skitsnygg^^.
men nu så hinner jag inte skriva mer så vi hörs senare:)<3

Bilder ifrån dom senaste dagarna


Skolans uppehållsrum eller vad man kallar det för:S :)


Maten vi får varje dag i skolan är asgod, vi äter på resturang varje dag. (det är verkligen skillnad om man jämför med grundskolans mat, som enligt mig smakade skit).


Lägger  också in lite bilder ifrån i söndags när jag var på liseberg med Ang:)


Våran favoritattraktion SpinRock som jag tror vi åkte ungefär 8 gånger:D


I väntan på att JukeBox skulle starta (vi satt i en rosa bil, ofc)


En bild på Ang innan vi skulle se PandaVision:)


3D-glasögonen var "lagom" stora:P



Kommentarer
Postat av: Alexandra.

Svar: Okej. En sådan har min brorsas flickvän, den är skitsnygg, vill med ha en sån när jag har pengar haha :P Fast inte rosa, för det har hon :)

2009-08-27 @ 21:12:07
URL: http://bjjureeek.blogg.se/
Postat av: ANG

Liseberg med dej är sjukt kul!:P

2009-08-28 @ 23:13:02
URL: http://manao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: