yolla

Heej igen jag hade det jättekul med Ang och Ida, vi tog aldrig några kort utan vi cyklade till konsum och köpte en massa onyttiga saker och hade en picknick istället:) vi var utanför angs hus en bit in i "skogen" och fikade:P efter det så cyklade vi till Ida och spelade lite sims3 det verkar askul och jag funderar på att köpa det imon. Imorgon ska nämligen jag ,Ida, Ang, Dea och Avva till stan och shoppa och efter det så ska vi se på bio och det blir filmen baksmällan, jag hoppas att den är bra den verkar rolig iallafall..... jag ska lägga in lite bilder ifrån idag snart jag måste juh bara kunna ladda upp bilderna först och det lär ta typ en miljon år eftersom datan cpar



Kommentarer
Postat av: ida

haha ja det var superkul :D och vi kommer ha det i morn med:D

2009-06-15 @ 23:57:19
URL: http://iidamedtvai.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: