........

Nu så är jag äntligen hemma från ullared, det var såklart kul att gå och shoppa där men nu efteråt så  har jag typ träningsvärk i hela kroppen och mina fötter känns som klumpar:P. Jag hittade väldigt många fina saker och allt är så galet billigt:). men snart så ska jag dra iväg igen till min kompis Becca hon ska sova i tält på sin trädgård inatt med Linnea, Alexandra och Ida. dom frågade om jag också ville sova över men jag gände liksom inte riktigt för att frysa till döds inatt:P så jag är bara där en stund nu ikväll och sen så går jag hem. nu så måste jag gå och äta kvällsmat. see yall later:)


En bild på Ang när vi var påväg till elden igår:)

Kommentarer
Postat av: ang

bilden ser ju galent fjortis ut ju!:P

2009-05-02 @ 12:13:01
URL: http://manao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: