Edward scissorhands

Heej alla!:) jag är ledsen att jag inte kunnat uppdatera på ett tag men mitt internet har inte fungerat på hela eftermiddagen:).
Men som sagt så har jag varit hos Elise och där så bakade vi chocolate chip cookies:) och när vi hade bakat färdigt så kollade vi på filmen Edward Scissorhands.
Jag har aldrig sett den filmen förut men jag tyckte att det var en jättefin film, I början av filmen så gillade jag den inte alls men sen så gillade jag den bara mer och mer och när den var slut så insåg jag hur bra filmen faktiskt var:D och att Johnny Depp hade huvudrollen var juh ett plus:)

        

Kommentarer
Postat av: Sara

ja visst är filmen bra :D

hahah annica jag provade silvershampoot, jag är ju fan blond nu nästan!!! hahaha xD

2009-07-30 @ 22:21:34
URL: http://nemiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: