Godmorgon

godmorgon, hoppas ni har sovit bra:) jag vaknade för ungefär en timma sen och sen des har jag hunnit göra iordning  mig lite:). Om en halvtimma ska jag nämligen till Elise som äntligen har kommit hem efter 9 dagar på resande fot i Europa (mest Frankrike:P). Senare idag så ska jag även till IKEA med mamma för vi ska köpa lite grejer till mitt rum:). Jag har nämligen bestamt mig för att göra om lite i mitt rum och jag ska också måla om det för dom färgerna jag har på väggarna nu e jättefula (enligt mig). Men nu så måste jag gå och äta frukost hörs senare byye<3

Kommentarer
Postat av: iida

sv: tack:) ska nog ha fest senare i augusti:)

2009-07-30 @ 14:52:17
URL: http://iidamedtvai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: