Friday!:D

Jag kom hem ifrån skolan för ungefär 3 timmar sen fast jag har bara varit hemma 2 timmar för när jag först kom hem så märkte jag att jag inte hade några nycklar med mig så jag kunde inte komma in i huset:P. Så jag var tvungen att gå hem till linnea för att låna hennes telefon (för jag hade nämligen också glömt min mobil hemma). Hemma hoss linnea så ringde jag först till mormor och morfar eftersom jag vet att dom har nyckel till huset, men dom var inte hemma så då provade jag att ringa mammas mobil. min mamma brukar aldrig ha med sig sin mobil till jobbet men idag så hade hon det:O. Iallafall mamma kom hem och låste upp dörren så nu är jag hemma:D home sweet home.
Men nu så måste jag gå, jag måste äta för snart så ska jag dra till Elise:D ha en bra fredagskväll alla<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: